Gratis glijmiddel bij uw bestelling.

Uw winkelmandje bevat geen artikelen.

U heeft geen artikelen om te vergelijken.

Zoek

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?
Op de site van Trileitje.nl vind u op iedere pagina aan de linkerkant een menu met daarin de productcategorieën die behoren bij de huidige selectie. Als u op de homepage bent ziet u dus alleen het hoofdmenu. Door een categorie aan te klikken, ziet u alle producten uit de desbetreffende categorie.

Nadat u een categorie geselecteerd hebt, kunt u, door op de productfoto te klikken, verdere details van het product bekijken (bijv. maten en prijs).

Om zelf een product te zoeken, maakt u gebruik van het zoekscherm rechtsboven op iedere pagina. Vul hierin de zoekterm in de zoekbalk en doorzoek de complete productdatabase van Trileitje.nl. De volgorde waarin de zoekwoorden ingetypt worden, maakt niet uit. Wel is het belangrijk dat tussen elk zoekwoord of zoeknummer een -spatie- ingetypt wordt.

Producten in de winkelwagen plaatsen
Op categoriepagina's kunt u op ieder product klikken voor meer informatie. Door op de productfoto te klikken, gaat de browser naar de productpagina. Op de productpagina vind u naast de omschrijving en prijs ook technische beschrijvingen, maatinformatie, vraag & antwoord, verwante producten, etc. Ook staat hier een button met daarin de tekst "In winkelwagen". Door hierop te klikken komt u automatisch in het winkelwagentje terecht. Hiervandaan kunt u rustig verder winkelen, want de artikelen blijven in het winkelwagentje staan.

Kortingscode
Indien u beschikt over een kortingscode, kunt u deze invoeren tijdens het afrekenen. De korting wordt dan direct op de bestelling in mindering gebracht.

Een bestelling plaatsen
Om de producten in de winkelwagen daadwerkelijk te bestellen, klikt u op de button "Doorgaan naar kassa" die onderaan het winkelwagentje en tevens rechtsboven in het beeldscherm onder Winkelwagentje te vinden is.

U komt nu op de pagina waar uw persoonlijke gegevens ingevuld kunnen worden. Op dit moment kunt u er ook voor kiezen om een account aan te maken. Dit bied veel gemak bij toekomstige bestellingen, want u hoeft slechts eenmaal de persoonlijke en adresgegevens in te vullen. Klik vervolgens op "Ga verder". U beland nu op een pagina met een kort overzicht van de bestelling. Klik op 'Plaats bestelling en betalen'. U word nu doorgestuurd naar de betaalsite van Sisow. Hier kunt u kiezen uit de verschillende betalingsmogelijkheden: iDeal, Paypal en overboeking. Volg de instructies om de betaling te voltooien. Zodra deze is voltooid, word je weer teruggeleid naar Trileitje.nl. U ontvangt per e-mail een bevestiging van de bestelling.

Kan ik mijn producten retourneren?
Ja dat kan. Zie hiervoor de pagina Retourneren.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?
Zie hiervoor de pagina Betalen.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland bedragen € 3,95. Voor vragen over de verzendkosten voor de rest van de wereld kan je ons benaderen.

Bij bestellingen boven de € 49,- worden (voor leveringen binnen Nederland, België en Duitsland) géén verzendkosten berekend. In het geval van speciale acties kunnen de verzendkosten afwijken. Deze zullen t.z.t. vermeld staan op de beginpagina van deze site.

Geeft Trileitje.nl garantie op de producten?
Bij Trileitje.nl geldt de fabrieksgarantie zoals die door de verschillende fabrikanten gehanteerd wordt. Over het algemeen is de garantie 30 dagen. Indien je een garantiekwestie wilt melden bij Trileitje.nl, kan je hiervoor een serviceformulier op onze website invullen.

Kan ik een showroom bezoeken?
Nee. Trileitje.nl heeft zich gespecialiseerd in het online aanbieden van erotische tril toys.

Wat zijn de algemene voorwaarden?
Hier vind u onze Algemene Voorwaarden.

Wordt er bij de buren geleverd?
Nee, er zijn afspraken gemaakt met de pakketbezorgers. Daarnaast is er een handtekening nodig voor ontvangst. Discretie staat bij Trileitje.nl voorop.

PostNL bezorgt de bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres. Bent u niet aanwezig als de bestelling wordt aangeboden dan zal de PostNL medewerker een kennisgeving in de bus achterlaten met daarop het adres van het postkantoor waar de bestelling de volgende werkdag afgehaald kan worden.

Hoe wordt de bestelling verpakt?
Onze producten worden in een stevige blanco doos verpakt. Aan de buitenkant is niet te zien dat deze erotische artikelen bevat. Bovendien zal er nooit een verwijzing naar onze webwinkel op staan. Wij maken zoveel mogelijk gebruik van verpakkingsmaterialen die niet schadelijk zijn voor het milieu.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is (nog) niet mogelijk om de bestellingen af te halen, alle bestellingen worden verzonden met de daartoe aangewezen bezorgmethode.

Wat is de reactietermijn?
Wij doen ons best om op iedere aanvraag of melding binnen 1 werkdag te reageren. Mocht u onverhoopt na 2 werkdagen nog geen reactie van ons hebben ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op: 06 - 249 888 55 (bereikbaar van 09.00 tot 18.00u).

In geval u een serviceaanvraag over een postpakket heeft geplaatst, is het vaak niet mogelijk om binnen 2 werkdagen inhoudelijk op de aanvraag te reageren. Dit komt omdat we in veel gevallen de aanvraag door moeten sturen naar Post NL die de aanvraag vervolgens inhoudelijk zal toetsen. De reactie kan in die gevallen vaak enkele dagen duren. Wij vragen hiervoor begrip. Mocht je benieuwd zijn naar de status van jouw aanvraag dan kan je natuurlijk altijd mailen naar info@trileitje.nl.